Followers

Wednesday 10 April 2013

Kalau Benar Sayangkan Seseorang Itu...

Assalamualaikum, hai you all yang... yang ape ek ? Hehe. Yang cantik, comel, handsome. Harini nak cerita satu story laaa. Maybe korang dah biasa baca kot, tapi nak cerita gak. Korang malas nak baca  ? Bosan ? Peduli apa aku ! Ni blog aku ! Diari aku. Hehehe. =D

GIRL : awak, saye nak bagi tahu awak sesuatu. *tengok muka lelaki tu*
BOY : ye sayang, ape dia cakap lah. *pandang perempuan tu dengan senyuman*
GIRL : Ex saya datang balik nakkan saya. Hurmm. *tunduk*
BOY : ohh. Awak masih sayang dia ke sayang ? *pandang tempat lain dan tahan air mata dari jatuh*
GIRL : Ermm. Entah. Awak rasa ? *pandang lelaki tu dari jauh*
BOY : kalau awak masih sayangkan dia sayang, awak pergi lah pada dia. saya lepaskan awak dengan rela hati. *tunduk pandang tanah*
GIRL : Awak tak cemburu ke ? Awak tak marah? *pegang baju lelaki*
BOY :  *nada suara yang sayu* Buat apa saya nak marah awak sayang. Mungkin dia boleh jaga awak dengan sempurna. Saya tahu kalau betul awak sayangkan saya sayang, awak takkan biarkan orang lain rampas awak dari saya. *tunduk lalu setitis air mata jatuh membasahi bumi*
GIRL : *terdiam terpaku dengan kata-kata kekasihnya* sayang, saya tak inginkan yang lain, saya janji cinta saya hnya untuk awak. *lalu mengesat airmata si kekasihnya*

KESIMPULANNYA....
Janganlah menguji tahap kecemburuan seorang lelaki, kerana ianya akan pendam sehingga menitiskan air mata. Air mata bagi lelaki amat bermakna, tapi ianya akan tewas jika hatinya diluka. •_•


 

P/s : Sayangilah Orang Yang Kita Sayang. Terimalah Orang Yang Menyayangi Kita. Jagalah Cinta Bersama, Semailah Kasih Sayang Bersama. 
Janganlah Kita Melukakan Hatinya Dan Kemudian Akan Menyesal. Kerana Seorang Lelaki Yang Betul-Betul Ikhlas Dengan Cintanya Dia Akan Buat Apa Sahaja Untuk Perempuan Yang Dikasihi Meskipun Benda Itu Berat Dan Akan Melukakan Hatinya.

No comments:

Post a Comment