Followers

Thursday 18 April 2013

I'm Alive. Thanks Allah. Alhamdulilah

 
Assalamualikum, hai. Harini update blog pakai handphone je lah. Nak share macam macam benda selagi hidup ni. Terima kasih Allah sebab memberikan saya kehidupan setelah tidak sedarkan diri dekat 2 hari.
Berkat doa kawan kawan saya hidup di atas muka bumi ini dengan memberikan mereka semangat, kegembiraan dan menghulurkan bantuan selagi termampu.

Alhamdulilah banyak yang saya dapat sepanjang saya tak sedarkan diri. Terima kasih Allah sebab tunjukkan saya ke jalan yang benar ketika saya tidak sedarkan diri. InsyaAllah saya akan memperbaiki segala kelemahan dan mendekatkan lagi diri ini kepadamu.

Sedar dari koma selama 2 hari terus cari handphone. Check message, whatsapp, call. Haiyaa, manyak nyer text and whatsapp dari abang Zikrie, adik, my sweet bff. Auww, risaunya you all. Terima kasih sangat. Rasa macam diri dihargai even ada rasa terkilan sikit sebab takada text dari dia. Maybe you forget me from your mind, heart and contact.

Maybe tomorrow I can discharge from hospital. Yeahh ! Happy ! Tak suka okay dok hospital ni. Boringg ~ Kesian ikan koi pakcik kat rumah tu. Takde sape nak bagi dia makan. =]

 

Kadang kadang ujian Allah ni indah cuma kita tak sedar sebab kita terlalu leka dengan dunia. Astaghfirallahhalazim, balik lah pada pangkal jalan selagi ada masa. Dunia ni dah akhir zaman, makin lama manusia makin hanyut. Sanggup ke anda nak tengok diri anda dibakar dengan api neraka ? Semua manusia mengejar syurga tapi kenapa masih mengabaikan segala suruhannya dan melakukan larangannya. Nauzubillah, insaf lah. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment