Followers

Saturday 6 April 2013

Secret Admirer ? Siapa mereka ?



Assalamualaikum. Okay, harini nak cakap pasal secret admirer. Ehh kenapa tetiba lakk cakap pasal peminat rahsia ? Haaa ! Nak tahu kenapa ? Sejak kebelakangan nie ada je benda pelik-pelik yang berlaku. Dapat bunga laa, dapat coklat laa, dapat teddy bear laa, dapat surat yang penuh dengan kiss. Tu kat realiti. Tapi kat laman sosial ? Twiter, Facebook ? Yang ni pun ada gak. Haaaa tapi siapakah mereka ?

Saya pun tak tahu siapa mereka. Sejak bujang trang tang tang ni ada je yang nak masuk line. Tapi gelagat diorang lucu sangat. Kenapa tak bagitau direct ? Kenapa nak sampai nyorokkan diri ? Takut saya tolak ehh ? Yupp, saya akan tolak sebab saya tak kenal. Buat masa ni biarlah saya menyendiri. Saya taknak pisang berbuah dua kali. Kalau jodoh adalah, kalau tak bujang laa sampai tua. What ? Ridzwan bujang ? Boleh percaya ke ? Hahaha. :D

Ayat macam pasrah je  ? Hehe ! Bukan pasrah ke apa. Tapi tak sanggup nak kecewakan orang lagi. Ye lah saya taknak dorang jadi macam ex saya Mira. Kesian dia. Pasal saya kami macam ni. :)

Wahai secret admirer ku sekalian, jangan lah berharap apa-apa kat saya. Saya tak ada apa-apa yang boleh buat awak semua bahagia. Saya melayan awak pun sebab saya taknak cop setepek ayat "S.O.M.B.O.N.G" kat muka ni. Saya melayan pun bukan kerna suka. Tapi saya taknak orang buruk-buruk kan saya.

Apa pun, kenal lah luar dan dalam saya dulu. Saya mungkin nampak peramah di laman sosial tapi saya agak pemalu di dunia luar. :) FAKTA tuu. Hehe.

P/s : To my secret admirer. Awak jangan bomoh-bomoh kan saya k untuk suka kan awak. Saya tak sanggup. Awak hanya perlu berdoa kepada Allah k. :)

No comments:

Post a Comment