Followers

Saturday 6 April 2013

Saya Suka Awak

Assalamualaikum. Haiii awak yang comel tuu. :) 

 
Haaaaaaa ! Harini pakcik wan nak cakap yang saya suka awak ! Ye awak yang tengah baca nie. Dah jangan perasan. Stop berangan. Hikhik. :P My life, my love, my heart, my apa lagi ekk ? Taktau dahh. :) Okayy, haritu dah cerita pasal secret amirer. Jengggg, someone said she love me ! Ahaaaa ! And me ? Oh good ! Why haaaa ? Why she love me ? Jangan sesekali mencintai saya sebab awak akan merana. Takkan ada perempuan yang boleh tahan dengan saya. Kenapa cakap macam ni ? Saja jer cakap :P.

Hihi, buat masa ni biarlah saya solo, single, bujang, tak kahwin. Ayat macam putus harapan jer ? Ehh bukan putus harapan ke apa tapi ye la kan hati, perasaan, kasih sayang, cinta tak boleh dipaksa. Ye, selepas break up haritu rasa macam dah tak ada mood nak bercinta. *ayat kecewa*

Saya tahu dalam diam ada orang menyukai saya. Tapi dia tak bagitau. 3 tahun dia single. Saya baru berapa hari. Pasal girl tu dia suka usik-usik saya kat twitter, instagram. *tarik nafas* Awak saya suka awak ! Ehhh suka sape ? Suka awak laaa. Hahaaaa. And teeetttttttttttt ~ No answer. Kahkahkah.

Syok sendiri maybe. Tak adalah saya cuma senang dengan dia. Kepala dia senget sikit. Selalu cakap saya perasan. Sampai hati dia kannn. Jahat awak !

Suka tak bererti Cinta. So biar lah saya suka dia dalam diam. Ehh diam ke ? Ti dia baca blog ni macam mana ? Tak rahsia ahh. Hahaha. Even dia lagi muda dari saya tapi saya tak boleh nak panggil dia adik. Hahaha. Berat noo mulut nak panggil adik. Ermm, entah laa malas nak pikir sal cinta ni.

Kalau ada jodoh ye ada. Teringat ayat ni "Dear kaum hawa, biarlah kaum adam yang mencarimu. Janganlah kamu mencarinya. Kaum hawa hanya perlu menunggu kaum adam dengan penuh kesabaran" So kaum hawa sekalian sabar ye menanti kaum adam. Jaga dirimu baik-baik, jaga auratmu, solatmu. InsyaAllah ada lelaki yang baik akan mendampingi mu. Daaaaaa ~ Take care sayang-sayang Ridzwan. :D

No comments:

Post a Comment